vrijdag 21 augustus 2009

Strand

Het einde van de zomer is al in zicht, maar een strand kaartje moet nog kunnen (toch?).
Van deze kaartjes wordt je helemaal vrolijk, heerlijk!



Voor deze kaarten heb ik een vel clearstamps gebruikt van Artemio. Er staan nog meer stempels op, maar die komen nog wel een keertje aan de beurt ;)
Ik heb de stempels met donkerbruine inkt op beige cardstock gestempeld en daarna ingekleurd met potlood. De kaart met de slippers heb ik uitgeveegd met reukloze terpentine.

Slipperkaart:
Het dessinpapier is van imaginisce. Een aantal slippers heeft een leuke glimmende coating. Ik heb bijna de hele lijn gekocht, dus het overige papier zie je ook nog wel ;) De kaart zelf is dezelfde beige cardstock waar ik alles op heb gestempeld. De randen heb ik geïnkt met cats eye copper.
Het lint en de bloemen heb ik in de loop der tijd verzameld. Het azuurblauwe lint heb ik in een Duitse supermarkt gekocht. Als je ooit in een Duitse supermarkt bent, dan moet je even kijken bij het schap met de cadeauverpakkingen. Ze hebben er zulk mooi lint!

Palmbomenkaart:
Het dessinpapier is van K&Company. De randen daarvan heb ik geïnkt met cats eye turquoise. De randjes van het roze cardstock heb ik weer geïnkt met cats eye copper (wat een mooie kleur is dat toch). De palmbomen heb ik op een cirkel gestempeld en aan de binnenkant van de kaart geplakt (randjes geïnkt met copper). Het vacation embellishment komt bij de Action vandaan.

Geen opmerkingen: