maandag 24 augustus 2009

The Sugar Bowl ch 17

Nu ik een blog heb, kan ik met allerlei challenges mee doen. De 1e keer doen we dat dan natuurlijk wel met m'n favoriete stempelontwerpster. Sugar Nellie's stempels vind ik echt de leukste. De favoriet is Daisy, maar die komt een andere keer aan de beurt ;)
Het is een internationale wedstrijd en speciaal voor de Hollandse klanten heeft ze een stempel ontworpen met tulpen. Dus het werd een Hollandse kaart:



Ik vind het wel een schatje geworden, hoor!
De stempel is vrij groot als je hem als ovaal uitsnijdt, dus ik heb een hele grote kaart gemaakt 15x15cm. De stempel ovaal is 110x80cm en de mat 1cm groter. Het ruitjes papier is 5cm breedt en de mat 1cm breder. De mat van het lint heb ik ook 1cm breder dan het lint gemaakt. Ik had op de knotsgekke net een hele zak met hollandse lintjes gekocht, dus dat kwam mooi van pas.
De stempel heb ik ingekleurd met m'n potloden (Caran d'Asche type Pablo) en uitgeveegd met reukloze terpentine.

En nu maar duimen, er wordt een hele stempellap verloot!http://www.sugarbowlblog.blogspot.com/

2 opmerkingen:

Lilian zei

WOW, this is just gorgeous! Love your color combo and beautiful details! Thanks for joining the SB challenge and hope to see you in the next one too! Have a great day!

Jolara zei

wat mooi ! En prachtig ingekleurd !
GR joyce