zondag 30 augustus 2009

Triumph TR



Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt voor mijn broer. Hij wilde iemand bedanken die gek is van het automerk Triumph. Op internet heb ik 2 mooie plaatjes gevonden (de TR1 & de TR2) en ze op cardstock geprint.

Je kan alleen op cardstock printen als je een inkjet printer hebt en een handinvoer.
De handinvoer omdat het papier dan niet "rond" hoeft gaan in de printer.
En een laserjet brandt de inkt in het papier en dat is ook niet zo geschikt voor cardstock.

De kaart, de plaatjes en "bedankt" zijn van beige cardstock. Het alfabet & het stipjespapier is van Dream street papers (beide dubbelzijdig). Tussen de kaart en het alfabet papier zit nog donkerbruin cardstock met een hout motiefje (of zoiets).
De rand van de kaart, het alfabet papier en de plaatjes heb ik geinkt met (daar istie weer) Cats eye copper. De rand van het stipjespapier heb ik geinkt met donkerbruine inkt.
Het woord "bedankt" heb ik uitgesneden met m'n Silhouette. Het lettertype is Airstream. En daarna vastgeniet op het lint op de kaart.
Al zeg ik het zelf: Ik vind het een prachtige mannenkaart geworden.
Ze lukken niet altijd zo goed. Mannenkaarten vind ik toch altijd wel moeilijker om te maken. En daarom juist weer een uitdaging ;)

2 opmerkingen:

Jolara zei

wat gaaf gedaan ! Heel mooi !
GR joyce

Made by Janet zei

Hallo.

Leuk om ook creaties van jou te zien. Deze kaart is erg goed geslaagd!!! Een echte mannenkaart..pfff die vind ik altijd zoo moeilijk!!

Nou tot gauw en bedankt voor je berichtjes op mijn blog..ik ga jou nu ook in de gaten houden hihihhi..

Groetjes Janet