woensdag 9 september 2009

Girls

Eigenlijk had ik het dessin papier aan de muur willen hangen. Heerlijk vrolijk retro papier! Ik heb het met moeite in stukken gesneden ;) De vrolijke dames spatten in ieder geval van deze kaart af.


Het stipjes papier is de achterkant van het dubbelzijdige dessinpapier van Graphic 45.
De stempels zijn van paperartsy en heb ik gekocht bij Stempelstudio. De randjes zijn geinkt met donkerblauw.
De letters met schaduw heb ik gemaakt in het programma van de Silhouette en daarna uitgesneden met de Silhouette.
Het labeltje komt bij Paper & Pictures vandaan (wit).
Verder de kaart aangekleed met: veertjes, lint, strass, brads en een veiligheidsspeld.

3 opmerkingen:

Karin zei

Wat een aparte kaart Annemarie... ik vind het heel mooi geworden...

Jolara zei

heel anders, super mooi !
GR joyce

Anoniem zei

Wauw, dit is wel even heel iets anders... vind 't wel heel erg leuk en apart.
Groetjes Margreet