donderdag 17 september 2009

Sleutelhanger

Soms heb je ineens zin om wat anders te maken. Ik kwam op het idee om een sleutelhanger te gaan maken, nadat ik het tassen label van Moon had gezien in de Cards Only. Ik heb er nu 2 gemaakt:


De figuurtjes zijn op dik papier gestempeld, daarna ingekleurd met m'n potloden (uitgeveegd met terpentine) en ruim uitgeknipt. De vleugeltjes van Tilda heb ik met een metallic gelpen ingekleurd.
De stempels zijn aan de achterkant ook gestempeld met tekst, bloemen, hartjes enz.
Ik heb deze met doorzichtig plak plastic aan beide zijden beplakt en ook dat ruim uitgeknipt. Binnenkort wil ik proberen om een stempeltje te lamineren, want dat is dikker en steviger. En dan blijven ze waarschijnlijk langer mooi.
Deze geef ik aan een nichtje en aan een vriendin, dan mogen zij de kwaliteit gaan testen ;). Als ze mooi blijven ga ik er wel meer maken, want het ziet er hartstikke leuk uit. En m'n kralen komen ook nog eens op (voormalige hobby). Ik ga er in ieder geval binnenkort nog een voor mezelf maken, want ik vind ze wel heel erg leuk!

Ik ga deze ook nog aanmelden voor de Stamptacular Sunday Challenge. Daar hebben ze nu nl Challenge #25 Anything but a
card.

10 opmerkingen:

Juls zei

these are gorgeous!! what a great gift idea!!

Jolara zei

wat een leuk idee, ze zien er super uit !

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

ohw wat leuk zeg, leuk kado idee idd....
Ben benieuwd wat ze er van vinden.

Groetjes marianne

Sprytebyrd zei

Very nice! A lovely idea!
Thanks so much for joining us at SSC this week! Hope to see you again soon!
Dee

SCRAPCRAZY zei

What a great idea!! Love the key chains, I must try this;)

Line zei

These key chains are just fabulous! Love the idea!

Thanks for joining us at SSC this week!

Hugs, Line

Nikki Schmaltz zei

These are super cute. Just love the mouse one. Thanks for playing along at SSC this week.

Check out my huge blog candy in honor of SSC's own Priscilla

Paula zei

What a terrific idea, great for key chains or just backpack id's! I'm so thrilled you could join us this week at the Stamptacular Sunday Challenge!
Pleasantly,
Paula

Anoniem zei

Ziet er toppie uit ;0)
Leuk dat je meedoet met de SSC deze week.

Janneke X

Liza zei

These are so gorgeous and a great idea. Thanks for joining us at SSC.

Liza x