zaterdag 5 september 2009

Sugar Bowl ch18

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Sugar Bowl challenge 18.


Het dubbelzijdige dessinpapier is van Kaiser Craft. De randpons van Martha Stewart. De stempel is natuurlijk van Sugar Nellie en heb ik ingekleurd met m'n potloden. Het lint raster heb ik gekocht in een vaag winkeltje in Duitsland. Het andere lint komt bij de Xenos vandaan.
Het was een leuke sketch om te maken. Ik heb gekozen voor paars (mijn lievelingskleur) omdat ik het zo goed bij het stempeltje vind passen. Mooie zwarte haren met aubergine en paarse strepen. De knoopjes heb ik ook gestempeld (had niet de goede kleur) en komen van de clear stamps van Cards Only.

3 opmerkingen:

Jolara zei

de kaart is prachtig geworden, ik hou zo van deze kleuren !
GR joyce

Anoniem zei

Wat maak je mooie kaarten en je blog ziet e leuk uit. Heb je kaarten in de cards only gezien, ga dat met die cirkels zeker uitproberen. En ga je volgen via de blog, kan niet wachten op je volgende project.

groetjes margreet

Lilian zei

Wow! Your card is lovely! Great shades or purple. Thanks for joining the SB challenge and hope to see you in the next one too! Have a great day!