vrijdag 11 september 2009

Vintage vlinders

Eindelijk een kaartje gemaakt met allemaal nieuw materiaal. Afgelopen zaterdag naar de hobbywinkel geweest en lekker helemaal uit m'n dak gegaan. Heerlijk!! Ik vind vintage kaarten toch wel erg mooi.

Mijn grootste afnemer houdt niet zo van die poppetjes (daar bedoelt ze alle schattige Suger Nellie en Magnolia stempels mee), dus dan ga je naar alternatieven zoeken. Ik vind vintage gecontroleerd knoeien. Je zoekt prachtig papier, snijdt het precies op maat en gaat het dan scheuren, verfrommelen, schuren en met inkt besmeren. Eigenlijk wel heel apart. ;)

Dit is hem geworden:


De vlinders heb ik opgebold en met silicone kit op de kaart geplakt.
Dessin papier: Graphic 45 en Kelly Pannacci (vlinders & repen)
Overige papier: Colorcore & koffie kleurige vierkante kaart
Stempels: Inkadinkado
Inkt: donker bruin & distress walnut stain
Diverse: lint (Intratuin) & rose nietjes (Hema)

5 opmerkingen:

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Wauw wat een mooie kaart zeg.....

Ik heb nog niet op de site gekeken voor die cirkels maar dat doe ik vh weekend zeker weten.
Wil kijken hoe dat moet hoor.
Fijn weekend.

Groetjes Marianne

Anoniem zei

Wow, ik had eigenlijk niet zoveel met vintage, maar deze vind ik toch wel errug leuk! en fijn he...al je nieuwe aankopen uitproberen!
Moet je cirkels nog gaan uitproberen maar ja... druk,druk,druk....
Fijn weekend en groetjes Margreet

Jolara zei

ooh wat mooi geworden ! heel leuk met de vlinders.
GR joyce

Juls zei

wow!! this is gorgeous!! Love the butterflies!

♥ Sonja Bekker ♥ zei

hoi,

wat een supergaaf kaartje zeg,echt vintageachtig,ben er gek op:)
leuk ook dat je beschrijft waar je sommige art gekocht heb!!
ik ga je volgen:)

Liefs Sonja