dinsdag 13 oktober 2009

Druk

Ben heel druk met van alles en nog wat, behalve kaartjes maken.
Soms heb je van die periodes dat het er (helaas) niet van komt.
De kerst spullen heb ik toch maar weer opgeruimd, volgend jaar nieuwe ronden en nieuwe kansen.

En nu zijn we ook nog begonnen om de hobby kamer te verbouwen, dus voorlopig geen kaartjes van mij. Er ligt er nog eentje half op m'n werkblad. Ik ga proberen om die nog af te maken.
Hij is van een scrap pakket van de Ikea. Ja, daar verkopen ze dus tegenwoordig ook al scrap pakketten....na ja scrap pakket....poezie plaatjes, een paar frames en papier. Wel grappig, kon het niet laten liggen ;)

Vrijdag geef ik zelf weer een workshop bij Krea Hobby in Meppel. Hij zit weer vol, echt super!!
Van de week nog even de materiaal pakketjes klaar maken.

Ik vind het wel heel leuk dat we de hobby kamer gaan verbouwen. Dan krijgt alles een eigen plekje, het wordt vast heel mooi :) Bij de Ikea allemaal leuke opberg dingen gekocht.
Als het af is, dan zet ik het wel op de foto.

Groetjes,

1 opmerking:

Anoniem zei

Miste je al een beetje haha... veel succes met de verbouwing en ben zeer benieuwd hoe het eruit komt te zien (nieuwsgierig...welnee)
En laat eens iets zien met het scrappakket van de Ikea, ben zeeeer benieuwd!
Gr Margreet