dinsdag 27 oktober 2009

Hobbykamer

Dit is nu mijn plekje waar ik me altijd heerlijk kan uitleven:

Het is nog niet af, maar het begint er al heel erg op te lijken. Alle rotzooi staat net buiten beeld ;)
Helemaal links staat de printer en daarvoor m'n silhouette. Waar die kaart met die draden ligt, staat normaal m'n laptop. Manlief heeft die even geleend. Rechts heb ik heeeeel veel spijkerbakjes (Action): onder zijn bloemen en boven zijn eye-lets & brads. Nog niet alles is vol...er kan nog wat bij ;) Ik heb bij Ikea nog magneet bakjes gekocht...die moet ik nog ergens op zien te hangen...en dan nog iets heel moois kopen voor erin, natuurlijk ;) En verder gewoon alle rotzooi nog opruimen...dat wordt nog een heel werk :S Maar als het af is, dan is het ook wel heel wat!

Ik ben er in ieder geval erg happy mee!

7 opmerkingen:

Wilma zei

Wow! Mijn mond viel open... Wat heb jij een prachtige werkplek! Wat een vrolijke kleuren heb je gekozen!

Hetty zei

Wat een mooie werkplek heb je, daar zal je zeker wel veel vertoeven. Op mijn blog vroeg je of die dame op de klok een sticker was maar die heb ik uitgeknipt van een vel design papier van Grafic45

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

leuk dat ik de foto van je kamer nu ook zie!
Netjes hoor haha.
De kamer waar ik zit is de hobbykamer, rechts van mij pc dan dus ik en dan buro van mijn kleine meid en zo hebben we onze spullen verdeelt.
Achter mij staat een grote kast van ikea met alles op en in dus ik kdan doen wat ik wil echt ideaal!

groetjes Marianne

nicole zei

ook al zo'n geweldige werkplek,
leuk om zo via de candy van Nicole overal eens een kijkje te nemen.

groetjes Nicole

celia zei

Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik denk dat dit het gevolg van Nicole is! ;0)
Leuke ruime werkplaats heb je,super! Succes met de candy!!!Grtjs,Celia

Anoniem zei

Hoi Annemarie, dat is een heel mooi kamertje geworden...daar zal je wel heel veel uurtjes door gaan brengen. Kan niet wachten op je nieuwe creaties

Juls zei

wow!! your craft space looks amazing! I am very envious! hugs Juls