donderdag 17 december 2009

Award & druk

Deze award kreeg ik van Joyce.
Bedankt!! Ik ben er altijd blij mee, altijd leuk om te krijgen.

Je moet 5 dingen over je zelf vertellen:
M'n haar ziet er niet uit op dit moment: muts op gehad (lol)
Ik ben gek op sneeuw!! Vanochtend als een klein kind in de sneeuw lopen banjeren :)
Maar ik ben ook een koukleun (schrijf ik dat goed??)
We hebben dit jaar geen kerstboom, omdat we met vakantie gaan en daar heb ik spijt van. Volgend jaar zetten we hem weer groots neer.
Ik ben heel gelukkig met mijn gezin. Ze betekenen alles voor mij.

Ik mag hem ook nog doorgeven aan 5 anderen.
Volgens mij heeft iedereen hem al. Dus ben je mijn volger en heb je hem niet, dan mag je hem van mij meenemen.

Hier is de intercity inmiddels veranderd in de TGV.
Vrijdagavond workshop geven. Zaterdag gaan we naar K3. Zondag komt m'n neef en z'n vrouw (frobelen!!!). En maandag gaan we op vakantie. Dus alles nog even snel regelen ;)
Ik had nog gehoopt om een kaartje te posten, maar dat gaat denk ik niet meer lukken.
Ik ga snel weer verder!!

Iedereen een heel fijn kerstfeest!!

4 opmerkingen:

Jolara zei

Gefeliciteerd meis enne alvast een fijne vakantie ! GR Joyce

Annemarie en Merit zei

Gefiliciteerd met je award.
Wat een drukte allemaal zeg rond je heen maar..wel heel gezellig, geniet van alles, veel plezier en fijne vakantie.

groetjes Annemarie en Merit

Louise zei

Gefeliciteerdd met je Award en ik wens jou en je gezien fijne feestdagen en alle goeds voor 2010.

Groetjes,

Louise

Margreet zei

proficiat met je award!
Geniet van al die leuke dingen dit weekend en daarna van je vakantie!
Fijne feestdagen en een geweldig 2010!
groetjes, Margreet