dinsdag 26 januari 2010

Award

Deze award heb ik vorige week gekregen van Annette en Joyce. Het is een beetje druk geweest, dus ik zet hem er nu pas op.
Annette en Joyce heel erg bedankt dat jullie hem aan mij hebben gegeven!


Je moet 10 dingen benoemen waar je blij van wordt.
Ik wordt blij van:
  1. mijn kinderen
  2. hubby
  3. mijn vriendinnen
  4. scrapkaarten maken
  5. gast designer zijn van Annette's Creafarm
  6. mijn hobbykamer (ondanks alle rotzooi)
  7. leuke dingen doen met nr 1,2 of 3
  8. naar een hobby beurs gaan
  9. workshops geven
  10. de lente
Nu mag ik hem doorgeven aan 3 personen, dat is altijd het lastigste, want veel van jullie hebben hem al.
Als je hem nog niet hebt, dan neem je hem maar mee.

2 opmerkingen:

Milnie zei

Gefeliciteerd met je award, je hebt hem zeker verdiend met je altijd mooie creaties!

liefs

Annemarie en Merit zei

Hoi Annemarie ,

wij hebben ook wat voor je op onze blog.

groetjes Annemarie en Merit