zaterdag 23 januari 2010

mannenkaart??

Gister nog even een kaartje gemaakt voor een man. Tenminste, dat was de bedoeling...
Ik vind het kaartje heel leuk geworden, maar of het ook geschikt is voor een man??

Het stempeltje is een freebie van Karen's Doodles en is echt helemaal geweldig!!
Je kan nu ook een freebie krijgen door volger van haar te worden. Ik heb Skater girl gekozen en kreeg Skater girl en Snow angel...ha ha, ik had geluk, ze stuurde me er 2 :)
Ik heb haar beloofd om snel met allebei een kaartje te maken.

Hier is de kaart met Bigsby:


Het papier is van Basic Grey, type Lime Rickey.

5 opmerkingen:

Wilma zei

Misschien geen mannenkaart, maar wel een heel lief kaartje! Super!

Annemarie en Merit zei

Wat een onwijs gaaf kaartje geschikt voor....iedereen wordt je lekker vrolijk van.

groetjes Annemarie en merit

Margreet zei

hartstikke leuk kaartje......kun je best naar een (vlotte) man sturen hoor!
groetjes, Margreet

Jeanet van der Lee zei

Hij is heel leuk geworden zeg! Ik heb hem pas ook gebruikt op een kaart en heb de "Love me forever" gratis gekregen (helaas maar 1)

Unknown zei

Wat een leuke kaart! Ik ben ook fan van Karens Doodles!