zondag 28 februari 2010

Just the 4 of us

Mijn 2e lo is eindelijk af. Ik had wat problemen om allen swirls vast te plakken. Op aanraden heb ik de 2 way glue pen gekocht. Dan lijm je de swirls en anderen kleine dingen echt heel simpel vast!


De foto is van de zomer gemaakt op vakantie. De kinderen staan er weer eens raar op, maar ik vond hem wel erg mooi, dus lekker scrappen!!!

De swirls bestaan uit 2 lagen en heb ik gekocht bij silhouette. Ik heb ze uitgesneden uit wit glinster papier en daarna gesponst met 2 tinten inkt per kleur. Het glinstertje van het papier schijnt er nog doorheen, erg mooi.
Ik ben ook erg blij met m'n hotfix. Het leukt je lo zo lekker op.
Het papier is van Imaginisce en heb ik al een hele poos liggen.

Ik ben heel blij dat ik nu ook lo's scrap...het is heel erg leuk om te doen!! En het grootste voordeel: Je mag het lekker zelf houden (lol).
Maar pas op!! Het is net zo verslavend als scrapkaarten en je hebt er weer allemaal extra spulletjes voor nodig!! Echt verschrikkelijk!!! (lol)

3 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi!

Hetty zei

Wat een mooie l.o. en ja kinderen
willen altijd gek op de foto staan

gr hetty

Louise zei

Hoi Annemarie,

Wat een prachtige LO heb je gemaakt hij is echt Super leuk om te doen hé en ik zie dat je de Hotfix lekker hebt gebruikt wat en superding hé.

gr.ouise