donderdag 1 april 2010

Foto

Wij hebben een familie foto laten maken:


Alles is erin gefotoshopt. De kinderen stonden nooit eens normaal op de foto, dus dan maar zo. Hij is wel lekker creatief geworden ;)
Zelfs de tekeningen en de viltstiften zijn apart op de foto gezet. Alleen hubby en ik zijn samen op de foto gegaan.

Als je ook iets bijzonders wilt, moet je maar even op de site kijken van Creafragma. Echt alles is mogelijk! Ik heb echt zulke mooie dingen gezien!

Wij hebben hem inmiddels heel groot op canvas in de woonkamer hangen en zijn er echt superblij mee!!

3 opmerkingen:

scraplouise zei

Wat eeen prachtige foto zeg, heel bijzonder zo en de kinderen staan er heerlijk spontaan op.

gr.louise

Tineke zei

Wat een leuke foto, Annemarie! En inderdaad de kinderen staan er zo juist heel spontaan op. Het is lekker losjes zo, geen staatsieportret! Mooi ongedwongen.

Sandra's Scrapsels zei

Leuke foto zeg!!!

Nog even over je vraag van het vlindertasje! Die heb ik gemaakt met QK freebie butterfly_1510 (zonder de staartjes.
Ik heb het er nog even bij gezet op mijn site.
Fijne dag nog!

Groetjes, Sandra