vrijdag 30 april 2010

Tweeling

Mijn vriendin d'r neef heeft een tweeling gekregen en vroeg of ik een kaartje wilde maken voor haar. Dit is hem geworden:




Foto's zijn niet echt geweldig, is zo donker hier!! Wat een rotweer vandaag zeg!!
Jammer hoor, want ik ga echt niet over een rommelmarkt struinen in de regen.

Ik heb deze kaart in robomaster getekend en door m'n sil laten uitsnijden.
Het geboortekaartje was in dezelfde kleurenstijl (knal roze, lime & blauw) en lettertype.
Ik ga hem zo wegbrengen, ze zal er vast erg blij mee zijn.

Hij doet ook nog mee met de volgende challenges:
Craft Challenge Shaped card
Charisma Cardz Challenges Girlie card with flowers
Cupcake Craft Don't be square
Cute Card Thursday Make your own
Papertake weekly Do something different

Shaped card is duidelijk ;)
Girlie card with flowers....voor de helft (lol)
Vierkant istie ook niet echt
Make your own...ik heb een shaped kaart zelf gemaakt.
Do something different...nou, ik vind hem behoorlijk anders ;)

De tekststempel is van happystamp, ze hadden nog veel meer leuke!

17 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Oh, hij is super leuk geworden en zeker als hij op het geboortekaartje lijkt! Heb jij misschien nog een paar tips voor me, want ik heb sinds kort ook een silhouette, maar zelf tekenen valt nog niet mee en als ik een patroon in probeer te brengen (geen GSD file) krijg ik hele rare lijnen?

Hetty zei

Oh wat een leuk kaartje daar zal
ze zeker heel blij mee zijn

gr hetty

Hanny zei

Hoi Annemarie.
Wat een mooie kaart.Hij is ook heel mooi van kleur.

Groetjes Hanny.

Creagea zei

wauw supermooi hoor,een keer wat andere kleuren dan babyblauw of roze.
liefs Gea

Debi zei

Adorable card! Thank you for playing along with the Papertake Weekly challenge.

Jetty zei

leuk he om in de stijl van het geboortekaartje te blijven. Leuk geworden.

Wilma zei

Hij is heel leuk geworden! Weer eens iets anders dan de standaard geboortekaartjes!

Eiglas zei

Oh wow! Plenty of shapes there!
Thank you so much for coming over to play at C.R.A.F.T this week!
Hugs,
Eiglas
x

andrea zei

gorgeous card,fab idea and great colours thankyou for joining us at c.r.a.f.t. this week
andrea

Charlotte zei

Ik vind dit echt een supergaaf kaartje! Volgens mij win jij al die challenges! ;)

Rose zei

Gorgeous card!

Thanks for joining us at C.R.A.F.T and good luck.

Rose xx

Unknown zei

Helemaal leuk dit patroon!

Kruemel zei

This is so clever! Love how you can see the whole flower and star after opening the card!

Thanks for playing with Cupcake Craft this week!

Hugs,
Kathrin aka Kruemel

Allison zei

how lovely
Thanks for playing along at Charisma this week
AllisonX

Suzi Mac zei

Wow!! what fabulous shapes you have used. Simply gorgeous. Thank you for joining us at C.R.A.F.T. this week.
Hugs Suzi xx

Claire Phillips zei

Great shape and lovely colour - thanks for playing along at C.R.A.F.T. this week! Cheers Claire x

Trimgym zei

Mooie kaart, daar zal je vast blij mee geweest zijn. Leuk dat je met ons meedoet bij CRAFT Challenge en veel geluk.

Jo en Tigerlover.