woensdag 11 augustus 2010

Merci doosje

Via via via via enz ben ik op een blog gekomen en die had een sjabloon gemaakt van een merci doosje met de maten voor je scor board erbij. Ik heb (nog) geen scor board, maar wel een Silhouette. Dus ik heb er een gsd bestand van gemaakt :)
En dit is het resultaat:



Ik had nog maar 3 merci's liggen, maar er kunnen er dus 5 in. Moet even een doosje halen, voordat ik deze weggeef (lol). En dan nog een leuk oranje cadeaulintje er omheen natuurlijk.

Ik heb deze even snel in elkaar geflanst. Even uitproberen of het allemaal lekker paste enzo. De volgende maak ik nog wat mooier.
Het papier was allemaal restjes, geen idee meer welk merk. Het is wel lekker fris.

2 opmerkingen:

Hetty zei

Hij is heel erg leuk geworden

gr hetty

Hanny zei

Prachtig doosje Annemarie.
Leuk om te maken en weg te geven.
Ik heb er ook wat gemaakt.

Groetjes Hanny.