donderdag 23 september 2010

Lijstjes & de ss2

Voor mijn oma heb ik deze lijstjes gemaakt:


Ik had nog steeds de schoolfoto's niet aan haar gegeven (schaam). Ik kwam vanochtend deze lijstjes tegen en kreeg meteen zin om ze op te leuken. Erg handig dat de Liquid pearls ook op stof kunnen :-)
Ik vind ze erg leuk geworden en denk dat mijn oma er ook wel erg blij mee zal zijn!

Ook is eindelijk de 2e secret scraplift afgerond, dus ik mag mijn lo laten zien:


Ik heb een paar maanden geleden hier en sneakje laten zien. Dit is hem dus helemaal. Ik vind hem wel leuk, maar ben niet helemaal tevreden....dat zal het mannen/vrouwen ding wel zijn ;-)

1 opmerking:

Susanne zei

De lijstjes zijn leuk geworden, daar zal oma vast blij mee zijn.
Ook de kaart is mooi gemaakt, wel moeilijk om een foto te verwerken vind ik, maar het is een mooi geheel zo.

Groetjes Susanne