woensdag 11 april 2012

mini album vol met sneeuw

In maart ben ik weer op scrapweekend geweest. Dit keer kon je 3 projecten maken. Langzame scrapper als ik ben had ik de 1e bijna af. Ik had allemaal foto's met sneeuw meegenomen, maar heel logisch m'n sneeuwvlok ponsen thuis gelaten. Ik heb hem vorige week eindelijk afgemaakt:






Als je op de foto's klikt, kun je ze groter bekijken.
Ik vond het een heel leuk project en wil hem eigenlijk nog een keertje maken. Het is ook een leuk cadeautje.
Het weekend was natuurlijk ook weer super!

5 opmerkingen:

Boukje zei

Mooi geworden, de sneeuwvlokjes maken het ook af! Leuk die foto alleen van de ogen!
Groetjes Boukje.

Els zei

Heel leuk gemaakt en de sneeuwfoto's zijn toch heel leuk.
Groetjes Els

Wiebine zei

hij is prachtig geworden Annemarie !
groetjes,
Wiebine

Marja zei

Wat heb jij er een giga leuk boekje van gemaakt!

Petra zei

Heel erg leuk!
Groetjes Petra