zondag 10 juni 2012

Beetje gekke kaart

Mijn oma wordt aankomende week 91. Voor haar heb ik deze beetje gekke kaart gemaakt:



Inspiratie komt wederom van Pinterest, maar ik heb hem nog wat gekker gemaakt. Hij hoeft gelukkig niet in een envelop, want mijn moeder neemt hem mee. Hij is totaal iets van 35cm hoog :)

De rozetten heb ik zelf gemaakt met een ek succes rand pons en m'n scoreboard van Martha Stewart. De grote heb ik van 2 stroken papier (4,5cm breed, lengte 12 inch) gemaakt en de kleine van 1 strook (3,5cm breed, lengte 12 inch).
De steeltjes heb ik gemaakt van tuinbind ijzerdraad. Een heel lang stuk dubbelvouwen en in elkaar draaien. Ik heb de steeltjes met garen vast gezet op de kaart. Bij de grote rozet heb ik het ijzerdraad door het gat in het midden gedaan en aan beide zijden vastgezet met een kraal. Hij kan dus draaien.

Oma vindt hem vast wel grappig :)
(en haar lievelingskleur is groen)

5 opmerkingen:

Wiebine zei

Wat een gigantisch mooie kaart Annemarie !! wat zal ze die mooi vinden. 91 jaar !! jeetje, dat is een mooie leeftijd !
groetjes,
Wiebine

Boukje zei

Mooie kaart, lekker origineel voor je oma! Vindt ze vast mooi! Gefeliciteerd met haar verjaardag!
Groetjes Boukje.

GoGini zei

He Annemarie,

ik heb even op je blog geneusd en wat heb je er toch een leuke dingen op staan wij zijn ook bezig met ons blog maar dat wil nog niet zo vlotten maar er word aan gewerkt.
heel veel inspiratie toe gewenst.

Groetjes,
Gonnie Epskamp

Kitty zei

Hij is reusachtig mooi! Erg leuk dat die ene rozet kan draaien!

Els zei

Ziet er heel mooi uit en zo leuk die rozetten. Groetjes Els