maandag 30 juli 2012

My family

Deze lo heb ik in 1 avond gemaakt.
Menigeen denkt nu: dat is toch niets bijzonders?
Voor mij wel. Ik zit eigenlijk altijd uren te broeden wat waar moet komen en wat er nog bij moet komen. Zelfs voor het 1e papiertje gesneden is, zijn er al verscheidene uren verstreken.

Dit keer deed ik het anders.
Pakken, snijden en plakken!
Papier is bloemig genoeg dus bijna geen embellies.
Hoppa!

Ik hoor wel eens verhalen dat er mensen in 1 uur een lo maken. Dat kan je bij mij vergelijken met deze. Sneller zal me nooit lukken. Hier ben ik al trots op.

En dit is hem geworden:


Niet zo doordacht en uitgewerkt als andere lo's, maar ik vind hem leuk.
De foto's zijn gemaakt in een restaurant in Amsterdam. We waren de hele dag met vrienden op stap geweest. Zoals je kan zien was het gezellig :)

Geen opmerkingen: