zaterdag 4 augustus 2012

Jump

Deze lo is met foto's van 2 jaar geleden gemaakt.

En 2 jaar later is de trampoline nog steeds favoriet. Zodra het ruim boven het vriespunt is gaan ze erop (ik heb begrepen dat je er niet op mag als het heel koud is, klopt dit wel?). Lente, zomer, herfst maakt niet uit, springen maar! Zelfs als de mussen van het dak vallen staan ze nog te stuiteren.

De inspi komt weer van Pinterest. Al moet ik zeggen dat ik hem wel heel erg heb verbouwd. Het papier is van Bo Bunny, de prachtige lijn Country garden. Ik heb de hele lijn gekocht. Hij is zooo mooi! Daar komen dus nog meer lo's van :)

2 opmerkingen:

Irm zei

Super leuke en frisse LO,Annemarie!
Ik vind je kleuren erg mooi! Groetjes, Irm

Brendaxx zei

Ik vind het een supergaaf lootje Annemarie! Geweldig papier idd. Bij ons staan de kids ook altijd op de trampo,blijft leuk speelgoed;)
Groetjes,Brenda