donderdag 3 januari 2013

Mama aan de haak

Vorig jaar zomer was ik druk aan de haak met 2 sjaals en 1 muts voor mijn kinderen. Toen ik ze af had hebben we deze grappige foto gemaakt en die moest natuurlijk gescrapt worden:



De inspiratie komt wederom van Pinterest, wat een heerlijke uitvinding is dat toch.
Het papier is van Echo Park de lijn This & That. Bijna alle bloemen zijn van Prima (een paar zijn gekleurd met glimmermist), de klosjes van Maya Road en de metalen bloemenharten zijn van Nellie Snellen (de meesten tenminste). De rest komt uit eigen voorraad.

10 opmerkingen:

Oeneke zei

Prachtig! Zowel de LO als de foto, heel leuk dat kleding hangertje en die klosjes

Lin zei

Prachtig Annemarie, maar in het echt vind ik m nog mooier. Heel gave details

Petra de Vroege zei

Werkelijk prachtig!!! En wat een geweldige pons zeg!! Erg mooi!!!! Had ik al gezegd dat ik m prachtig vind?? :D

Wiebine zei

Wat een ontzettend leuke layout Annemarie, ook leuk dat je die klosjes met het echte garen erbij hebt gedaan. Heerlijk he, ..pinterest..
groetjes,
wiebine

Unknown zei

Heel erg leuk Annemarie!! Ik had op het forum al even gekeken, maar zie nu de klosjes pas. Super detail!!

Jetty zei

Ik vind hem echt zo gaaf geworden.

Ellen zei

Ik had de klosjes ook nog helemaal niet gezien voordat ik Oeneke haar reactie had gezien!! Wat een leuke lo met veel mooie details!

Louise zei

Prachtige LO en wat een enige foto!.

gr.LOuise

Els zei

Super wat een heerlijke vrolijke layout Annemarie. De ponsrand onderin vind ik ook heel mooi.
Groetjes,Els

Jenneke zei

Superleuke layout met al die laagjes!! En dat papier is prachtig, echt één van mijn favorieten!
Inderdaad, Pinterest is geweldig maar oh zo verslavend ;-)

XXXJenneke