zaterdag 23 februari 2013

Onze grootste fans

Voor de uitdaging van januari (scrap lift) op SNN forum heb ik een oudere foto gebruikt. Deze is zo schattig. Max & Julia zijn hier bijna 1 jaar. Ze liepen altijd achter elkaar aan langs de rugleuning van de bank. En papa had deze geweldige (veel te grote) T-shirts bij de welbekende bouwmarkt gekocht.


En dit was de lo die we moesten liften:

Zoals je ziet heb ik strookjes papier gevlochten ipv vierkantjes gebruikt. De te liften lo is vrij clean. Ik scrap eigenlijk nooit clean en vond hem daardoor wel erg moeilijk. Voor mijn gevoel is de lo dan ook nog een beetje kaal, maar ik vind hem wel leuk.

Het papier is van Echo Park (Boy's life geloof ik). De luchtballon & wolken zijn een stans van Memory Box. De vlaggenlijn is een stans van Joy. De bloemen zijn van Prima & Marianne Design.

3 opmerkingen:

Boukje zei

'k Vind 'm juist erg mooi! Mooie kleuren en indeling en geweldig die foto!
Groetjes Boukje.

Jolara zei

super leuk! liefs joyce
ps Ik geef een leuke blogcandy Weg op Mijn blog :)

Els zei

Dit is een pracht lootje met de gevlochten strookjes.
Heel schattig met de slingers erbij en tja die foto ias geweldig mooi.
Groetjees, Els