maandag 18 januari 2010

Roodharige Charlotte

Op deze kaart heb ik Charlotte vuurrood haar gegeven. Het staat haar prachtig, vind je ook niet. Het vurige past prima bij haar ondeugende blik ;) Ze doet me wel een beetje aan m'n eigen dochter denken: Ze ziet er heeeeel schattig uit, maar er zitten een heleboel grapjes en grollen in.


Ik heb natuurlijk m'n nieuwe pons van Martha Stewart gebruikt: Deep edger Daisy. Hij is echt heel mooi! En ik had een paar nieuwe markers erbij, zodat ik een nog mooiere kleuren reeks heb.
Het papier is van Basic grey & Bobunny.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Charisma Cardz Challenges #2 Anything new (nieuwe pons & paar nieuwe promarkers)
Kraftin Kimmie Stamps #13 A heart filled colour combo (pink, red & chocolate)
Scrap Cards Challenge Blog #2 sketch challenge Januari
Simon says shabby chic

11 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaart Annenmarie succes met al de challenges waar je aan mee doet wel slim zo 3 in 1 klap.

groetjes Annemarie en merit

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaart Annemarie en handig zo 3in 1 klap.

groetjes Annemarie en Merit

celia zei

Wat mooi is ie geworden Annemarie!
Veel succes met de challenges!
Liefs,Celia

Bubbles zei

Fabulous card, great papers and image. Thanks for joining Charisma Cardz.
Joanne x

Hetty zei

Wauw wat een super mooi kaartje en veel succes met de challenges

gr hetty

Jolara zei

wat gaaf geworden , leuk met bloemen en hartjes rand op de achtergrond ! GR Joyce

Kraftin' Kimmie zei

OH this is gorgeous, Annemarie!!! Charlotte looks fabulous in her frame and I love all the hearts!! Great job and thanks for joining us for this week's Kraftin' Kimmie challenge!

Kelly zei

cute kimmie image! love what you did for the charisma new challenge!

Leanne zei

Beautiful!

Thank you for joining us at Charisma this week - good luck!

Hugs
Leanne
xx

Anoniem zei

Wat ben jij lekker bezig zeg... ik vind deze plaatjes helemaal het einde, en je hebt haar haar perfect gekleurd! Erg mooi gedaan ik moet zelf ook weer hoog nodig aan de slag heb ff geen inspiratie maar dat komt wel weer.
Groetjes Margreet

Margreet zei

geweldig kaartje Annemarie.......die stempel is te gek...........trouwens je nieuwe pons ook!
groetjes, Margreet