zondag 13 september 2009

Aziatische vintage kaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor Charisma Cardz. De challenge van deze week is Patchwork.
En de Simon Says challenge Simon Says...Oriental.
Ik had dit origami papier gezien en bedacht toen dat ik er wel leuke aziatische kaarten mee kon maken. Ik ben flink aan het proberen met de distress inkt. Plus de nieuwe Aziatische stempels. Dan krijg je dit resultaat:



Ik vind hem toch wel bijzonder geworden. Vooral de bloemen vind ik erg mooi, die zal ik vast vaker gaan stempelen.
De distress inkt ga ik ook steeds leuker vinden en meer handigheid in krijgen. Ik heb hier een (in stukken geknipt schuur-) sponsje gebruikt, maar er bestaan vast nog veel meer technieken. Op de Kreadoe in november maar eens goed om me heen kijken bij de demonstraties.

10 opmerkingen:

Juls zei

this is just gorgeous!! Love the oriental feel of your card!!

Jolara zei

wat mooi geworden, heel anders maar heel erg leuk.
GR joyce

Lorraine A zei

Oh this card is gorgeous ! I love the muted colours you used and the images and embellishments are all perfect !

Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
Luv
Lols x x

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Wat apart zeg maar, wel heel mooi!

Groetjes Marianne

Timcso zei

Wow!Beautiful card!!

Thanks for joining the Simon Says Challenge!:)

Tímea and DT

Unknown zei

Oh beautiful card, love the soft coloursl

Thanks for joining us at Charisma this week.

Jan x

Sally zei

Grogeous card. Like the whispy ribbon behind the image. Thanks for joining this week at Charisma Cardz.

Anoniem zei

Hoi Annemarie, Wat een leuke kaart, hou wel van die aziatische sferen.

Wat dat doosje betreft, er zaten 2 bonbons in als giveaway bij een bruiloft, heb het doosje bewaard en overgetrokken op het gele cardstock. Als je wilt probeer ik het in te scannen en naar je te mailen, laat maar weten.
Groetjes margreet

Allison zei

such a lovely card, thanks for playing along with Charisma this week
AllisonX

Vee zei

A fabulous card, love your images and the gorgeous papers. Thanks for joining Charisma this week.
xx Vee