vrijdag 18 september 2009

Ik heb wat gewonnen!!!!!!

Woohoo!!!

Ik heb wat gewonnen!!!
Mijn rood wit blauwe Magnolia kaart is in de prijzen gevallen bij Just Magnolia !!!
Ik ben gewoon helemaal in shock!!
Ik win echt helemaal nooit wat en dan zie je ineens je naam staan.

Mijn Engels is dermate slecht, dat ik nog niet goed begrijp wat ik heb gewonnen. Maar daar komen we vast snel achter ;)

M'n workshop vanochtend was ook een succes. Alle dames hadden het erg naar hun zin en gingen tevreden naar huis met een mooie kaart.
Vrijdag 16 oktober is de volgende. Dit weekend even een kaartje gaan ontwerpen. Ook weer hartstikke leuk!

Ik denk dat ik maar een staatslot ga kopen vandaag...dit is een geluksdag, geloof ik ;)

4 opmerkingen:

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Ohhhhh wat SUPER goed zeg, vond het ook een ontzettend leuke kaart hoor.
Ben wel benieuwd wat je prijs is.... geniet ervan en oja haha gefeliciteerd!!

Groetjes marianne

Moon Hulsman zei

ooohhhh super leuk Gefeliciteerd
Is ook lekker spannend als de prijs nog een verrassing is toch
Je sleutel hangers zijn helemaal TOP door jouw krijg ik weer de sleutelhangerkriebels Denk dat ik er straks ook nog eentje ga doen.
Lamineren lijkt me ook beter maar ik heb niet zoon apparaat. Hij staat wel op mijn lijstje maar ik zie ook steeds weer iets anders en dan zakt ie weer op het lijstje
Liefs Moon

Hetty zei

Dat is super gefeliciteerd

Anoniem zei

GEFELICITEERD!!! Leuk hoor, hoop dat je staatslot ook wat opleverd ;o). Ben je er al achter wat je gewonnen hebt??
Fijn weekend,
Groetjes Margreet